EG-Dekaron Private Server Guild
 
HomeHomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Sorrrow Is #1

Share | 
 

 who do u look up to in .:Sorrow:.

Go down 
AuthorMessage
Stigmata
Admin
Admin
avatar

Posts : 418
Join date : 2009-12-15
Location : my house!!!......u?

PostSubject: who do u look up to in .:Sorrow:.   Wed Jan 13, 2010 2:26 am

i look up to the whole guild....bc even tho we are inactive and i get piss....when u log in u guys are always there for our guild

------------------------------------------

Dont Fuck Wit Sorrow Or Sorrow u Will Feel
Back to top Go down
View user profile
Evilzy
Registered
Registered
avatar

Posts : 37
Join date : 2010-01-08
Age : 34
Location : Singapore

PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   Wed Jan 13, 2010 2:29 am

look to u who else i like to looking for?? LOL
Back to top Go down
View user profile
iztin
Mod
Mod
avatar

Posts : 176
Join date : 2009-12-15
Age : 35
Location : Pasig, Manila

PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   Wed Jan 13, 2010 11:22 am

LOL!!! i dont know what to say evil.. hahaha!

------------------------------------------
Back to top Go down
View user profile
IXIAmaterasuIXI
Mod
Mod
avatar

Posts : 147
Join date : 2009-12-26

PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   Wed Jan 13, 2010 1:13 pm

i look up to IXIAmaterasuIXI

------------------------------------------
Back to top Go down
View user profile
Stigmata
Admin
Admin
avatar

Posts : 418
Join date : 2009-12-15
Location : my house!!!......u?

PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   Wed Jan 13, 2010 1:55 pm

hahaha bro im not kidding but yest I pvped 5 pvps and won all them without getting shield and ur 0rb lv 200 imagine when ur maxed vip muahaha kick ass

------------------------------------------

Dont Fuck Wit Sorrow Or Sorrow u Will Feel
Back to top Go down
View user profile
Evilzy
Registered
Registered
avatar

Posts : 37
Join date : 2010-01-08
Age : 34
Location : Singapore

PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   Thu Jan 14, 2010 3:10 am

i got ur feel bro..u're strong ass kicker man!!!
Back to top Go down
View user profile
iztin
Mod
Mod
avatar

Posts : 176
Join date : 2009-12-15
Age : 35
Location : Pasig, Manila

PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   Thu Jan 14, 2010 7:10 am

yep amaterasu u rock!!

------------------------------------------
Back to top Go down
View user profile
IXIAmaterasuIXI
Mod
Mod
avatar

Posts : 147
Join date : 2009-12-26

PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   Thu Jan 14, 2010 1:23 pm

ty guys ty but da one using my ak was my bro, i dont think ill be as good as him =/

------------------------------------------
Back to top Go down
View user profile
Stigmata
Admin
Admin
avatar

Posts : 418
Join date : 2009-12-15
Location : my house!!!......u?

PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   Fri Jan 15, 2010 9:54 am

amaterasu dont worry man u can learn u didnt know how to use bagi and now u kick ass with him even though sometimesI get mad cuz u die lol but hey everyone dies so no worries ull learn bro.

------------------------------------------

Dont Fuck Wit Sorrow Or Sorrow u Will Feel
Back to top Go down
View user profile
iztin
Mod
Mod
avatar

Posts : 176
Join date : 2009-12-15
Age : 35
Location : Pasig, Manila

PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   Fri Jan 15, 2010 1:57 pm

yap! thats right.. ^_^

practice makes perfect!

------------------------------------------
Back to top Go down
View user profile
Stigmata
Admin
Admin
avatar

Posts : 418
Join date : 2009-12-15
Location : my house!!!......u?

PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   Fri Jan 15, 2010 2:52 pm

hahahahaha yea u gotta do a lil more everyday =p its the best way

------------------------------------------

Dont Fuck Wit Sorrow Or Sorrow u Will Feel
Back to top Go down
View user profile
SpearMaiden
Admin
Admin
avatar

Posts : 225
Join date : 2009-12-13
Age : 29
Location : Were your mom is

PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   Fri Jan 15, 2010 6:28 pm

yeah it seem like i die alot...lol

i think its the combos you need to work on Razz

------------------------------------------
Class: Aloken
RB:5 (Full V.I.P)
Rank: Ultimate
-------------------------------------------------------------
Class: Bagi
RB:5
Rank: Guild Leader


MSN:k1ll3r_4ss4ssin/Yahoo:thelovrboy
Back to top Go down
View user profile
Stigmata
Admin
Admin
avatar

Posts : 418
Join date : 2009-12-15
Location : my house!!!......u?

PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   Fri Jan 15, 2010 9:29 pm

its the gear u need to work on spear u got the build, vip, just need the gear lol

------------------------------------------

Dont Fuck Wit Sorrow Or Sorrow u Will Feel
Back to top Go down
View user profile
IXIAmaterasuIXI
Mod
Mod
avatar

Posts : 147
Join date : 2009-12-26

PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   Sat Jan 16, 2010 3:34 pm

dont worry bout the gear now bro, new sets are coming, maybe next year... but they coming

------------------------------------------
Back to top Go down
View user profile
Apple
Registered
Registered
avatar

Posts : 12
Join date : 2010-01-16
Age : 26
Location : Malaysia(KL)

PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   Sun Jan 17, 2010 6:37 am

i dont know your meas..... pig
Back to top Go down
View user profile
SpearMaiden
Admin
Admin
avatar

Posts : 225
Join date : 2009-12-13
Age : 29
Location : Were your mom is

PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   Tue Jan 19, 2010 4:54 pm

yeah you right but i never really know how to calculate all that gem shit i just put def gems in my armor and called it a day....lol

------------------------------------------
Class: Aloken
RB:5 (Full V.I.P)
Rank: Ultimate
-------------------------------------------------------------
Class: Bagi
RB:5
Rank: Guild Leader


MSN:k1ll3r_4ss4ssin/Yahoo:thelovrboy
Back to top Go down
View user profile
IXIAmaterasuIXI
Mod
Mod
avatar

Posts : 147
Join date : 2009-12-26

PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   Thu Jan 21, 2010 12:59 pm

u can always ask my bro for advise

------------------------------------------
Back to top Go down
View user profile
Stigmata
Admin
Admin
avatar

Posts : 418
Join date : 2009-12-15
Location : my house!!!......u?

PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   Thu Jan 21, 2010 3:26 pm

yea I can help ya on wat to put on gear ^^ for elemental users and physical users

------------------------------------------

Dont Fuck Wit Sorrow Or Sorrow u Will Feel
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: who do u look up to in .:Sorrow:.   

Back to top Go down
 
who do u look up to in .:Sorrow:.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Brianne Matthews: Of Softball, Sorrow

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.:Sorrow:. Guild :: Sorrow Forums :: Sorrow Media-
Jump to: